۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۴, شنبه

کارگران با هم متحد هستند...







کارگران با هم متحد هستند...

با عرض تبریک به شما دوستان و مبارزین بخاطر فرا رسیدن روز جهانی کارگر.

روز کارگر روز حمایت از کارگران و زحمتکشان در ایستادگی و مبارزات شان برای پایان بخشیدن به بردگی مدرن می باشد

مخصوصا" کارگرانی که بخاطر اینکه از حق و حقوق اولیه خود دفاع می کنند، به زندان افتاده و به حبس های طولانی محکوم شده اند و فشارهای زیادی را تحمل می کنند. بخش عظیمی از جمعیت ایران همانا کارگران وزحمتکشان هستند که خود و خانواده هایشان در حکومت مذهبی قرون وسطی ای، با چپاول  باند های سرمایه داران مافیایی ، از ابتدایی ترین حقوق انسانی اجتماعی و امکانات اولیه زندگی محروم مانده اند.




کارگرانی که بخاطر مبارزه برای برابری و یک دنیای بهتر از کار بی کار شده و تهدید ، شکنجه و زندانی می شوند. در مواقعی بخاطر اینکه فقط حقایق جامع خود را می نویسند و یا در فضای مجازی فعالیت می کنند، دستگیر و زیر شکنجه کشته می شوند. رژیم دیکتاتوری جمهوری اسلامی این مبارزین را به آغوش مرگ میبرد واین جنایت لکه ننگی بر پیشانی این رژیم خونخوار اسلامی آدمکش می باشد.

واین یکی ازهزاران جنایتی است که در این سه ده از عمر کثییفش انجام داده است. آری ما هر ساله در این روز دور هم جمع می شویم، تا روز جهانی کارگر را گرامی بداریم. و بار دیگر اعتراض خود را به تمامی حکومتهای سرمایه داری بویژه حکومت دیکتاتوری جمهوری اسلامی ایران انتقال می دهیم. و باید از هر فضایی که پیش می آید. برای گرفتن حق و حقوق خود دفاع کنیم. ما باید هر سال این روز را با حضور خود پر رنگ تر کنیم. چون جهان امروز می رود که در مقابل تمام حکومتهای سرمایه داری ایستادگی کند. و در این خصوص حرکتهای اعتراضی زیادی را مشاهده میکنیم. 

همیشه کارگران آگاه بوده اند. و در تمام عرصه های سیاسی و اجتماعی حضور داشته اند. باید مثل همیشه در کنار هم متحد و با مبارزات طبقاتی بتوانیم این حکومتهایی را که تحت سرمایه داری، طبقه زحمتکش جامعه یعنی کارگران را استثمار کرده و قدرت خود را زیادتر میکنند. و با توجه به جهان دو قطبی امروز.در یک طرف قشرعظیم جامع بشری که با کار و تلاش شبانه روزی این قشر یعنی طبقه کارگران و حقوق بگیر. که با فروش نیروی کار خود بالغ بر 99% درصد کل جمعیت جهان را تشکیل می دهند.

در طرف دیگر سرمایه داری که 1% درصد کل جمعیت جهان را تشکیل می دهد. که شاهد استثمار و جمع آوری ثروت از طبقه کارگرهستیم.

قشر کارگران که در گذشته مبارزات بسیاری را متحمل شده اند، تا توانستند این رفاه نسبی را بدست بیاورند. میبینیم که در جهان امروز با مال اندوزی وغارت از طبقه کارگر این رفاه نسبی هم به خطر افتاده است. الان در این مقطع از زمان باید همه کارگران بیشتر از گذشته در کنار هم و در یک صف و با همبستگی و مبارزات طبقاتی بتوانیم در جهان مخصوصا در ایران که میبینیم هر روز شاهد حرکتهایی مثبت وقابل تقدیر از کارگران مشاهده می شود را آغاز کنیم تا برابری و رفاه در دنیای ما انسانها نهادینه شود.

ما دراین روز خواهان آزادی بی قید و شرط  کارگران زندانی هستیم. این روز ، روز اعلام همبستگی درتئوری و عمل با محرومترین و زحمتکش ترین طبقه جامعه مان می باشد. در آگاهی بخشی و یاری رساندن کارگران در جهت ایجاد تشکلهای مستقل کارگری برای رسیدن به مطالبات بر حقشان بکوشیم.

پیش به سوی جامعه ای عاری از فقر، تبعیض ، استثمار و نابرابری...



رضا سعادت جو  1 \ 5 \ 2013 

11 اردیبهشت 1392   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر